News
Loading...

HOSPICE şi Kaufland România îşi unesc forţele: Tricouri optimiste pentru refugiul copiilor cu boli rare sau limitatoare de viață

HOSPICE Casa Speranței și Kaufland România își unesc din nou forțele și lansează tricourile optimiste, un proiect de strângere de fonduri pentru dezvoltarea Centrului socio-medical HOSPICE de la Adunaţii Copăceni.
Astfel, “Cine n-are un optimism să-şi cumpere” sau “Viaţa mea de optimist: Ziua vesel, noaptea vesel” sunt doar câteva dintre mesajele de pe tricourile optimiste, care vor putea fi cumpărate din toate magazinele Kaufland din ţară, în această perioadă.

O mare parte din fondurile obținute din vânzarea tricourilor se vor îndrepta către Centrul HOSPICE de la Adunații Copăceni, un spațiu în care copiii cu boli rare și limitatoare de viață și familiile lor pot găsi refugiu și alinare.



Kaufland România este cel mai important partener al acestui proiect și, cu ajutorul celor peste 300.000 de euro donați până în prezent, clădirile care există pe domeniul de la Adunații Copăceni au intrat într-un proces de renovare și utilare, iar unele dintre ele au fost deja finalizate.  Centrul va include o unitate cu 12 paturi ce va oferi îngrijire paliativă copiilor, spaţii pentru activitați educativ-terapeutice destinate copiilor, un adăpost dedicat familiilor aflate în situații limită (6 apartamente) și un centru educațional. Domeniul pe care este amenajat centrul a fost donat fundației de familia Florescu în 2012.

„Luptăm alături de HOSPICE pentru a reda speranța și optimismul în viețile copiilor care suferă de boli incurabile și a familiilor lor, sprijinind demersul de a deschide noul Centru socio-medical. Ne dorim ca prin susținerea noastră să transmitem tuturor un mesaj important: nu trebuie să uităm de acești copii. România are nevoie de o infrastructură care să răspundă nevoilor lor. Rămânem dedicați cauzelor HOSPICE Casa Speranței de a o dezvolta și ne asumăm să continuăm eforturile, după ce anul trecut am reușit deschiderea Secției de Pediatrie din cadrul Centrului de îngrijire paliativă din București”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, Manager CSR Kaufland România.

„Copiii cu boli limitatoare sau amenințătoare de viață au nevoie de mai mult decât atenție și medicamente potrivite, au nevoie și de optimism. Iar Centrul de la Copăceni, proiect unic în Europa de Est, va oferi clipe de neuitat pentru copiii care suferă de o boală incurabilă şi va contribui simţitor la îmbunătăţirea calităţii vieţii acestora. Kaufland România este deja un partener strategic pentru HOSPICE Casa Speranței, iar această colaborare pe termen lung ne oferă posibilitatea să menţinem optimismul în viaţa pacienților HOSPICE”, a declarat Mirela Nemţanu, director executiv al HOSPICE Casa Speranţei.

Tricourile optimiste lansate de HOSPICE şi Kaufland România fac parte din campania Academia de Optimism. Accesând website-ul www.academiadeoptimism.ro, oricine poate să se înscrie la cursurile copiilor de la HOSPICE printr-o simplă donaţie. Lecţiile de optimism accesibile pe platformă constau în scurte clipuri video ce îi au în prim plan pe copiii HOSPICE şi pe invitaţii lor. Alături de ei, vom învăţa ce înseamnă cu adevărat optimismul şi motivele pentru care ar trebui să preţuim fiecare clipă de viaţă, indiferent de problemele cu care ne confruntăm. Academia de Optimism HOSPICE poate fi susţinută şi printr-un SMS recurent de 2 EURO/lună, trimiţând mesajul OPTIMISM la numărul 8844. Toate fondurile generate în urma acestei campanii vor fi folosite pentru finalizarea dezvoltării centrului socio-medical HOSPICE de la Adunaţii Copăceni.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment